luni, 5 mai 2008

Cum a fost de 1,2,3 Mai 2008 in Vama Veche



A fost super în vamă că am beut berică şi am mâncat cheşti prăjiţi. De remarcat că în vamă se construieşte nu glumă hoteluri pentru mârleţi retardaţi care nu ştiu sa stea la cort sau să se ducă în Mamaia Costineşti ... etc şi vin cu maşinile lor mârlane să ne polueze şi să ne sufoce oricum purtând ochelari de ignorare a mârleţilor si rezolvă problema parţial ce facem cu hotelurile ca astea nu le mai poţi ignora, castelele hotelurile de lux trebuie mutate urgent sau se duce puli toată vama si aşa că e cu piciorul in groapă. La anul viitor sau la vară mă aştept la mai multe clădiri de caca, sper să le vopsească în negru ca să nu le mai vad ca oricum ziua dorm. O soluţie există, că dacă tot mi-am dorit să fie furtună a fost deci acum o sa îmi doresc să fie un cutremur de vreo 9 grade care sa aibă epicentru in Vama Veche poate aşa scăpam de hoteluri.

Niciun comentariu:

 
web page hit counter